سیاسی

دستورات جدید رئیس‌جمهور برای رسیدگی به مناطق سیل‌زده

رئیس‌جمهور در تماس‌های جدید با وزیر کشور و مسئولان دو استان سیل‌زده شمال کشور، دستورات تکمیلی را برای تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم این مناطق صادر کرد.

به گزارش شوراآنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، ضمن گفت‌وگوی تلفنی با استاندار مازندران و معاون استاندار گلستان و اخذ آخرین گزارش‌ها از وضعیت جاری شدن سیل و آبگرفتگی در این دو استان و همچنین اقدامات انجام شده، به وزیر کشور دستور داد برای تکمیل و تسریع در اقدامات امدادی انجام شده، علاوه بر امکانات موجود در استان‌های سیل‌زده، تجهیزات و امکانات لازم از مناطق همجوار نیز برای مدیریت مشکلات ناشی از سیل، کاهش خسارات و هر گونه کمک فوری و لازم به سیل‌زدگان بسیج شوند.

رئیس‌جمهور همچنین از عبدالرضا رحمانی فضلی – وزیر کشور – خواست وی نیز در اسرع وقت به همراه تیمی از مسئولان دستگاه‌های امدادی، خدماتی و اورژانس به منطقه اعزام و امکانات لازم در این دو استان و استان‌های همجوار را برای تسریع در روند کمک‌رسانی به سیل‌زدگان بسیج کند.

بر اساس این گزارش، پیش از این فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی برای رسیدگی به مشکلات مردم و مدیریت هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و پشتیبانی‌های لازم به منطقه اعزام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا