مدیریت شهری

بازدید معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از نوروزگاه ویژه بلوار کشاورز

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در آستانه آغاز به کار نوروزگاه های فرهنگی، از نوروزگاه بلوار کشاورز بازدید کرد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران، دهداری پور شهردار منطقه ۶، جمعی از نیروهای انتظامی و مدیران شهری با حضور در میدان ولیعصر (عج ) از مقدمات برپایی نوروزگاه فرامنطقه ای بلوار کشاورز و تدارک پردیس فرهنگی آن بازدید به عمل آوردند.

سال گذشته نیز نوروزگاه بلوار کشاورز با ایجاد یک گذر فرهنگی و اجرای هنرهای نمایشی موجب جذب خانواده های تهرانی و مهمانان نوروزی شد و سال ۹۸ نیز برنامه های ویژه ای را در این گذر تدارک دیده است.

امسال شهرداری تهران ۴۰ نقطه برای نوروزگاه در نظر گرفته که از این میان ۵ نقطه به صورت فرامنطقه ای شامل، برج میلاد، اراضی عباس آبادی، دریاچه خلیج فارس، حرم حضرت امام خمینی(ره) و بلوار کشاورز، از همشهریان، گردشگران و مسافران نوروزی میزبانی می کند.

همچنین نوروزگاه های کاخ نیاوران، بوستان ملت، بوستان پلیس، برج آزادی، آمفی تئاتر روباز، میدان راه آهن، میدان هرندی، خیابان امام خمینی (ره)، فلکه دوم نیروهوایی، بوستان پامچال، میدان بازار دوم نازی آباد، بوستان قائم، بوستان ولایت، کاروانسرای عباسی و دریاچه شهدای خلیج فارس و بوستان هرندی نیز با برنامه های شاد و فرهنگی، پذیرای گردشگران نوروزی خواهند بود.

گفتنی است؛ نوروزگاه های فرهنگی شهرداری تهران از ۳ الی ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ از ساعت ۲۰ تا ۲۳ میزبان همشهریان و هم وطنان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا