ورزشی

سخنگوی فدراسیون بوکس: مربیان درمورد همه چیز صحبت کنند جز تیم ملی!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین در جدیدترین جلسه کمیته فنی فدراسیون بوکس از مربیان تیم های ملی خواسته شده تا فقط در مواقع ضروری مصاحبه کنند. اینکه مواقع ضروری را چه کسی و چه زمانی مشخص می‌کند سوالی است که باید از مسئولان این جلسه پرسید.

بوکس درحالی با مربی خارجی اش درجا زد که اختلافات در میان مربیان داخلی همچنان پابرجاست و به نظر نمی رسد توصیه های پدرانه ناطق نوری هم در این زمینه کارساز باشد. ردکردن مربی خارجی خودش می تواند بوکس را به ۶ ماه قبل عقبگرد دهد. زمانی که احدی و استکی هر کدام نصف یک تیم را در اختیار داشتند و منتظر بودند تا با حکم ناطق نوری سرمربی کل تیم شوند.

در روزهای حساس منتهی به سال المپیک اردوی تیم های ملی بوکس تعطیل است. چه آنهایی که تحت عنوان تیم ملی بزرگسالان از رقابتهای قهرمانی جهان جاماندند و چه آنهایی که برای رینگ حرفه ای بوکس APB مشت می زدند. بزرگسالان با بهانه شرکت در رقابتهای قهرمانی کشور که ماه آینده برگزار می شود دیگر تمرین نمی کنند و بوکسورهای لیگ حرفه ای نیز پس از یک روز اردو به خانه هایشان برگشتند.

وینکوف هم که قراردادش به روزهای پایانی رسیده بیش از همه حق ندارد مصاحبه کند. او حتی نمی تواند بگوید در ایران می ماند یا نه. حتی اجازه ندارد از پیشنهادات خارجی اش بگوید و باید جایی در خلوت خودش به دور از رسانه ها یا بماند و یا برای همیشه برود.

دبیر فدراسیون بوکس که به تازگی به عنوان سخنگوی این فدراسیون هم انتخاب شده در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که آیا مربیان تیم ملی ممنوع المصاحبه شده اند یا خیر گفت: خیر به هیچوجه. مربیان تیم ملی آزاد و مختار هستند در رابطه با هر چیز می خواهند مصاحبه کنند ولی در رابطه با مسائل تیم ملی و اینکه چه کسی قرار است مربی شود کمیته فنی باید نظر بدهد نه آنها. در جلسه اخیر کمیته فنی رئیس فدراسیون بوکس از مربیان تیم های ملی دعوت کرد تا اتحاد و همدلی خود را بیشتر کنند چرا که همه آنها جزو یک خانواده هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، اگر قرار باشد مربیان تیم های ملی در مورد تیم ملی! اظهار نظر نکنند شاید رسانه ها باید به دنبال سوالاتی همچون غذای دلخواه یا رنگ مورد علاقه یا علم بهتر است یا ثروت از آنها بپرسند! مسلم است و بعید به نظر می رسد مشکلات و جبهه گیری مربیان داخلی را بتوان با شیوه سکوت محض حل کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا