مدیریت شهری

با حضور بزرگان ورزشی کشور انجام شد؛آیین تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی کشور آرمیده در قطعه نام آوران بهشت زهرا(س)

آیین تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی کشور آرمیده در قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) با عنوان “افتخاران ماندگار” با حضور چهره‌های ورزشی، پیشکسوتان و پهلوانان ایران اسلامی در بهشت زهرای تهران برگزار شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، این مراسم صبح روز سه شنبه ۱۴ اسفند مصادف با روز احسان و نیکوکاری در قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) و بر مزار قهرمانان و پهلوانان بزرگ این کشور برگزار شد.

سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با اشاره به ماندگاری فرهنگ پهلوانی و جوانمردی در ایران اسلامی گفت: تاریخ ایران زمین مملو از داستان هایی است که حکایت از دمیدن روح جوانمردی و پهلوانی به کالبد ایران و ایرانی دارد و همواره نام ایرانیان با خصلت های پسندیده انسانی و اخلاقی در میادین مختلف همراه است.

خال با اشاره به حضور بزرگان و قهرمانان جهانی در بهشت زهرا(س) و استقبال از مراسم “افتخاران ماندگار” خاطرنشان کرد: آیین تجلیل از نام آوران ورزشی کشور با هدف زنده نگاه داشتن یاد و نام این بزرگان و پیشکسوتان در آستانه سال نو و در روز احسان و نیکوکاری برگزار شد و بزرگان ورزشی کشور نیز استقبال خوبی از این مراسم کردند.

در ابتدای مراسم علی خسروی از داوران برجسته و پیشکسوت کشور اظهار کرد: اینگونه اقدامات برای پاسداشت بزرگان ورزشی و پهلوانان کشور که روزی در بین ما بودند و افتخار آفریدند و اکنون نامشان در میان ما و کارشان الگویی برای جوانان بوده و هست، بسیار ارزشمند و قابل تقدیراست که بهشت زهرا(س) به بهترین شکل این کار بزرگ را انجام داد.

پوریا تابان مجری برنامه ورزش ازنگاه ۲ نیز در این مراسم حاضر و در بخشی از صحبت های خود ضمن فاخر و ارزنده خواندن مراسم افتخاران ماندگار در بهشت زهرا(س) گفت: گرامیداشت یاد،نام و خاطره قهرمانان و پهلوانان ورزشی کشور که اکنون در بین ما نیستند بسیار کار ارزشمندی است و باعث میشود که ما قدر این عزیزان و آنانی که اکنون هستند را بیشتر بدانیم.

در ادامه مهدی واعظی مجری برنامه ورزش از شبکه ۵ نیز ضمن اینکه از همه ورزشکاران و پیشکسوتان حاضر در مراسم یاد کرد در سخنانی بر اهمیت و ارزنده بودن این مراسم تاکید کرد : این مراسم برای اولین بار با هدف فراهم کردن بستری جهت حضور اکثر قهرمانان جهان و المپیک در فضایی کاملا متفاوت که روح معنوی بیشتر به چشم میخورد، برگزار شد و جای تقدیر دارد.

در ادامه این برنامه مراسم تقدیر و تشکر از حدود ۵۰ نفر از پیشکسوتان، مدال‌آوران و قهرمانان عرصه‌های مختلف ورزشی چون محسن کاوه ، دکتر حسن رنگرز ، صادق گودرزی ، فرشاد پیوس ، حمید استیلی ، نیما نکیسا، هادی طباطبایی ، احسان روزبهانی ، کوروش باقری ، حسین توکلی ، حسین شمس ، پرویز مظلومی ، حسن روشن ، سعید ملایی ، علی پاکدامن ، رضا سلطانی ، پایان رأفت ، محمد رضا حیدریان، اصغر قیطاسی ، قاسم علی عسکری، رضا حسن زاده ، سید مهدی حیدری ، علی خسروی ، مجتبی جوهری رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای، سرکار خانم دکتر طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک و بسیاری از بزرگان ورزش کشور برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا