اجتماعی و فرهنگیصفحه اصلی

درخواست معاون منابع انسانی شهرداری از شهروندان:تخلفات احتمالی اعم از عدم حضور منظم پرسنل در محل کار، دو شغله بودن…را گزارش کنید

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در اطلاعیه ای از شهروندان و همکاران خواستار همراهی و نظارت مردمی بر سلامت حوزه نیروی انسانی سازمان در راستای توسعه هرچه بیشتر اهداف سامانه شفافیت شهرداری شد.
در این اطلاعیه آماده است:

بسمه تعالی

شهروندان عزیز تهرانی و
همکاران گرانقدر شهرداری تهران

خداوند را شاکریم که در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، بزرگترین سامانه جامع منابع انسانی، که با تکمیل و اعتباربخشی و مکانیزاسیون فرآیندها و فعالیت های منابع انسانی به بار نشست و توسط شهردار محترم تهران رونمایی و اطلاعات ۶۵۸۳۳ نفر از کارکنان و مدیران شهری دراختیار شما عزیزان قرار گرفت.

آنچه ما را در این مسیر دشوار مصمم نمود وظیفه و دِینی بود که همواره از سوی شهروندان تهرانی عهده ما نهاده شده است. شهروندانی که در انتخابات سال ۹۶ با حضور یکپارچه و گسترده خود تمایل خویش را به حکمرانی هوشمند و شفاف شهری نشان دادند. ما نیز از ابتدای حضور خود در این مسند با اتخاذ رویکرد اصلاح منابع انسانی براساس انتظارات شهروندان برآن شدیم تمامی اطلاعات کارکنان اعم از نام و مشخصات تحصیلی، سوابق شغلی و حتی حقوق و مزایای مستمر آنها را در اختیار عموم قرار دهیم. اکنون در حال بررسی گام های بعدی در جهت انتشار حقوق و مزایای غیرمستمر هستیم که در آینده ای نزدیک ان شاءالله محقق خواهد شد.

حال که این فضا و زمینه در جهت شفاف سازی در حوزه منابع انسانی شهرداری تهران ایجاد شده است از کلیه شهروندان تهرانی به عنوان ناظران اصلی خواستار همراهی در پیشبرد اهداف غایی شفافیت یعنی تحقق نظارت عمومی بر منابع انسانی شهرداری تهران هستیم و از دریافت هرگونه اطلاعات و گزارش از تخلفات احتمالی اعم از عدم حضور منظم افراد در محل کار، دو شغله بودن و … استقبال می نماییم و وعده رسیدگی عاجل و برخورد قانونی با موارد اعلامی پس از اثبات ادعا را می دهیم. لذا آدرس ایمیل [email protected] جهت دریافت اطلاعات و اخبار مربوطه، در اختیار عموم شهروندان قرار می گیرد.

امید آن را داریم مسیری که در شهرداری تهران آغاز گردیده است، به زودی در سایر سازمان های دولتی و عمومی نیز آغاز گردد.

با آرزوی توفیقات الهی
ابراهیم شیخ، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران
اسفند ۱۳۹۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا