مدیریت شهری

نشست هماهنگی بهشت زهرا(س) با پلیس راهور تهران با هدف تسهیل تردد شهروندان در پنج شنبه و جمعه پایانی سال

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و سرهنگ موسوی پور معاون هماهنگی و برنامه ریزی پلیس راهور فاتب در نشستی مشترک آخرین هماهنگی ها جهت میزبانی از شهروندان در پنج شنبه و جمعهی پایان سال را انجام داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، دکتر سعید خال در ابتدای این نشست گفت: امسال با توجه به اینکه سال نو با پنج شنبه آغاز می شود لذا پیش بینی می کنیم مردم و شهروندان تهرانی علاوه بر روزهای پنج شنبه و جمعه ی پایانی سال در ساعات اولیه تحویل سال با حضور در بهشت زهرا(س) برای تجدید یاد و خاطره ی عزیزانشان و قرائت فاتحه خود را برای تحول در سال جدید آماده کنند.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) تصریح کرد: همکاری خوب پلیس راهور تهران بزرگ و شهرداری تهران به ویژه سازمان بهشت زهرا(س) در سطح بالایی تعریف شده است و ما معتقدیم که اگر به پلیس خدمت کنیم و با مامورین نظم اجتماعی همکاری کنیم در واقع به شهروندان خدمت و آنان را تکریم کرده ایم و امسال هم تدابیر لازم و پیش بینی های انجام شده حاکی از هماهنگی و همکاری بالای بهشت زهرا(س) و پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ دارد.

در ادامه سرهنگ موسوی پور معاون هماهنگی و برنامه ریزی پلیس راهور فاتب نیز با ارزشمند خواندن همکاری در بالاترین سطح پلیس و شهرداری تهران و سازمان بهشت زهرا(س) به ویژه در پنج شنبه و جمعه های پایان سال گفت: این هماهنگی ها و همدلی ها در نهایت به نفع مردم است و شهروندان می توانند با خیال آسوده رانندگی کنند و این وظیفه ی همه مسئولین در نظام اسلامی است .
سرهنگ موسوی پور تصریح کرد: امسال با توجه به اینکه اولین روز سال نو پنجشنبه می باشد، پیش بینی می شود مردم در دوهفته متوالی به آرامستان بهشت زهرا(س) مراجعه کنند ما باید تمهیدات لازم را پیش بینی کنیم و مسیرها را مشخص و درب های ورود و خروج جدید و قدیمی را برای پذیرش و تخیله ی بار ترافیکی این روزها آماده کنیم.

گفتنی است در این نشست سرهنگ چراغی معاون آماد و پشتیبانی پلیس راهور فاتب، سرهنگ اکبری سر کلانتر جنوب تهران، سرهنگ جلال معاون عملیات پلیس راهور فاتب، سرهنگ حسین نیا رئیس پلیس راهور منطقه ۱۹، سرهنگ رحمانی پشتیبانی پلیس راهور فاتب، معاونین و مدیران ارشد سازمان بهشت زهرا(س) حضور داشتند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا