ورزشی

انتقاد منصوریان از سوت های اشتباه داوران

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: پیروزی برابر الغرافه و شکست برابر استقلال را فراموش کرده‌ایم و همه بازیکنان ذوب آهن صرفاً بر روی بازی با ماشین‌سازی متمرکز شده‌اند.

به گزارش شوراآنلاین، علیرضا منصوریان درباره مصاف فردای تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی با ماشین‌سازی سخت است و بازیکنان ما باید در این دیدار کاملاً حرفه‌ای رفتار کنند. باید از هر حیث بی اشتباه باشیم تا بتوانیم با یک نمایش خوب از این بازی دست پر خارج شویم.

وی افزود: پیروزی برابر الغرافه و شکست برابر استقلال را فراموش کرده‌ایم و صرفاً از این دو بازی درس‌هایش برای ما باقی خواهد ماند. از بازی مقابل الغرافه کیفیت‌های خودمان را شناختیم و از بازی مقابل استقلال فهمیدیم هر قصوری پاسخی خطرناک دارد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: از وقتی آقای مهاجری سرمربی ماشین سازی شده، در نتیجه‌گیری بسیار خوب عمل کرده ولی ما هم تیم ذوب‌آهن هستیم و حتی اگر در رده‌های پایین جدول حضور داشته باشیم، هر تیمی نگران مصاف با ماست. این از شاخصه‌های تیم‌های بزرگ است که حتی زمانی که پایین جدول باشند، هیچ تیمی از مصاف با آنها مطمئن نیست.

وی گفت: بازیکنان ذوب‌آهن، وظایف خود را به خوبی می‌دانند. اینکه باید بی‌نهایت مسئولیت‌پذیر باشند و از دقیقه یک تا ۹۰ بر وظایف خود متمرکز و کاملاً بدون اشتباه عمل کنند و تلاش کنند نشان دهند که مانند نامشان بازیکنان بزرگی هستند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اشتباهات داوری در این فصل و اعتراض تیم‌ها به این موضوع بیان داشت: فقط یک سوال از آقای اصفهانیان دارم اینکه چرا هیچ وقت نشده درباره اینکه ذوب‌آهن در نیمی از بازی‌های این فصل قربانی اشتباهات داوری شده است صحبت کنند؟ چرا این اشتباهات که عجیب و غریب‌ترین اتفاقات داوری علیه یک تیم است به عنوان یک پرونده در کمیته داوران باز نمی‌شود و مورد بررسی قرار نمی‌گیرد؟ چرا وقتی صحبت از سیستم VAR می‌شود نباید استفاده از آن از آسیب‌پذیرترین ورزشگاه کشور که ورزشگاه فولادشهر بوده است آغاز شود تا این اشتباهات پشت سر هم به نوعی جبران شود. امیدواریم آقای اصفهانیان این سوالات ما را پاسخ دهد. ما نه اتهام می‌زنیم و نه مواضع غیرحرفه‌ای مطرح می‌کنیم. تنها می‌خواهیم جواب این سوالاتمان را از آقای اصفهانیان بگیریم که امیدواریم ایشان خیلی صریح پاسخ دهند.

منصوریان درباره برنامه فشرده تیمش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا اضافه کرد: این موضوعی است که چالش دائمی ما خواهد بود، اما برای نام بزرگ ذوب‌آهن تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم و بیشترین تمرین، تلاش و ریکاوری را انجام خواهیم داد تا مثل تیمی بزرگ در لیگ برتر انگلیس خیلی زود آماده مصاف‌های مهم شویم که در کمتر از ۳ ماه یک تیم در فاصله‌ای کمی بیش از ۸۰ روز باید ۲۰ بازی برگزار کند.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم هواداران ما را در دیدار با ماشین سازی تنها نگذارند. من دست یکایک هوادارانی که در بازی با الکویت و استقلال ما را همراهی کردند می‌بوسم. آنها یکی از عناصر مهم موفقیت ما هستند که امیدواریم فردا در استادیوم فولادشهر حاضر باشند و به ما کمک کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا