شورای شهر

امانی: مدیریت شهری در آرام سازی بازار شب عید و رونق سفره های مردم سهم دارد/ شهروند اعتماد شهروندان را جلب کرد

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: هیئت مدیره و مدیرعامل جوان شرکت شهروند سعی کردند از استارت آپ‌ها و نوآوری‌های زیادی در ارائه خدمات به مردم استفاده کنند.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران در واکنش به این سئوال که شرکت شهروند و سازمان میادین به عنوان بازوهای مدیریت شهری توانسته‌اند در آرام سازی بازار شب عید و رونق سفره های مردم کمک کنند اظهار داشت: سیاست شرکت شهروند بر این باور است که با عرضه  محصولات با کیفیت و ارزان‌تر نقش زیادی را بر آرام سازی بازار شب عید داشته باشد، فرهنگ ما به گونه ای نیست که مثل سایر کشورها وقتی کالایی گران می‌شود آن کالا را نخریم یا به اندازه نیاز خود استفاده کنیم تا کالا ارزان شود، معمولا سیاست ما این است که جنس را در خانه انبار می کنیم، این فرهنگ در دراز مدت به وجود آمده و نمی‌توانم انتظار داشته باشیم که مردم این فرهنگشان رابه سرعت تغییر دهند، زمانی این تغییر اتفاق می‌افتد که ثبات اقتصادی داشته باشیم و مردم نگران کمبود یا گران شدن کالا در آینده نباشند.

وی در ادامه افزود: در بازدیدی که از فروشگاه های شهروند داشتم، مدیریت مجموعه معتقد بود که می بایست اعتماد شهروندان جلب شود و این اطمینان وجود داشته باشد که هیچ کمبودی در تامین کالا وجود ندارد بر همین اساس در تلاش بودند تا مرتبا غرفه ها و قفسه های کالایی از اجناس پر باشد تا خیال شهروندان آسوده باشد.

مشاور سازمان حفاظت محیط زیست در ارتباط با جوان گرایی و نو آوری ایجاد شده در مدیریت شهری بیان کرد: هیئت مدیره و مدیرعامل جوان شرکت شهروند تلاش می‌کند از استارت آپ‌ها و نوآوری های مختلفی در ارائه خدمات به مردم استفاده کنند، دو نگاه در مجموعه شهروند وجود دارد، ابتدا نگاه نوآوری و سودآوری خود مجموعه است و نگاه دیگر این است که بتوانند با سود حداقل خدمات بیشتر و بهتری را به شهروندان ارائه دهند، من مطمئنم جوانان هر جا که باشند یا راهی پیدا خواهند کرد یا راهی خواهند ساخت .

امانی درخصوص نقش بازوهای مدیریت شهری در تنظیم بازار شب عید اظهار داشت: یکی از بزرگترین مشکلات امروز کشور عرضه گوشت است، در گزارشات رسیده از شهرداری و شورای شهرتهران، ری و تجریش تفاوت قیمت محصولات عرضه شده توسط مدیریت شهری نسبت به سایر توزیع کنندگان به شدت مشهود بوده، من امیدوارم هم غرفه‌داران هم سازمان های زیربط تلاش بیشتری داشته باشد تا بتوانند رضایت خاطر بیشتر شهروندان را فراهم کنند، با توجه به این که قطعا هر ارائه خدمتی ضعف هایی هم دارد از شهروندان درخواست می کنم مشکلات و انتقادات خود از سازمان میادین را از طریق شماره های ۱۳۷ به اطلاع مدیران شهری برسانند، تلاش می کنیم شفافیت و نظارت همگانی را که یکی از رویکردهای اصلی شورای پنجم است نهادینه‌تر کنیم.

عضو شورای شهر تهران در پایان با اشاره به نظارت مدیریت شهری جدید نسبت به مجموعه‌های تحت مدیریت خود که به نوعی با سفره‌های مردم سرو کار دارند، گفت: شهردار تهران بازدید های منظمی از فروشگاه‌های شهروند و سایر سازمان‌های تحت نطارت خود داشته است، اما تغییر رویکرد در این شرایط سخت اقتصادی به سادگی میسر نخواهد شد، مدیریت شهری جدید در این مدت کم توانسته توجه بیشتری جهت شفافیت موضوع نشان دهد، ایشان علاوه بر گزارشی که از بازدیدهای خود از فروشگاه‌های شهروند و سازمان میادین در شورا ارائه دادند، از اعضای شورای شهر نیز درخواست بازدید از این مجموعه‌ها را داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا