ورزشی

برانکو: گریه نمی کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمرکزمان فقط روی پرسپولیس است و هدف ما فقط قهرمانی است.

به گزارش شوراآنلاین، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار تیمش مقابل نفت آبادان گفت:نفت ابادان تیم خوبی است و ما همیشه بازی سختی مقابل این تیم داشتیم. سال گذشته مقابل آنها در جام حذفی حذف شدیم، البته تمرکزمان روی کار خودمان است.

* جنگ برای قهرمانی بالا گرفته

وی افزود: به اندازه کافی در تیم مشکل داریم، ۵ بازیکن دفاعی ما مصدوم هستند، البته دلیل این موضوع فشردگی است. در جدول هم دیده اید که جنگ برای قهرمانی بالا گرفته البته من از این رقابت خوشحالم.

*با همه مشکلات به فکر گریه و اشک ریختن نیستیم

وی در خصوص اینکه آیا بیرانوند و حسینی به بازی های آینده می‌رسند گفت: ما در این بخش مشکل داریم، سید جلال فشار کارش را بیشتر کرده ولی باید دید هر ۲ بازیکن برای این دیدار آماده می‌شوند یا یکی از آنها. کامیابی نیا در این بازی نیست ولی با وجود این شرایط  به فکر گریه کردن و اشک ریختن نیستیم و کارمان را می‌کنیم.

*اول فصل گفتم کار پرسپولیس سخت است

خبرنگاری گفت خیلی ها منتظر بودند پرسپولیس برانکو به مشکل بخورد تا انتقاد کنند، برانکو در واکنش به این موضوع گفت: بله، اول فصل گفتم کار سخت است، می‌بینید بازی ها چقدر نزدیک است، بازی منچستر و لیورپول را هم دیدید که ۳ بازیکن در همان ابتدا مصدوم شدند. نمی‌خواهم خیلی چیزها را تکرار کنم ولی ما به نیمه نهایی جام حذفی رسیدیم و ۲ بار هم در این دو سال قهرمان شدیم. برای ما بازی با پدیده مهم بود که به نیمه نهایی حذفی برسیم. انتظار هم داریم که روز به روز بهتر شویم.

*مقابل فولاد باختیم ولی تیم برتر زمین بودیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه تیمش شور و اشتیاق همیشگی برای گلزنی را ندارد گفت: بودیمیر، ترابی و رفیعی بازیکنان جدید ما هستند. رسن و نوراللهی در تیم ملی بوده‌اند و  آنها بدون استراحت بوده و نیاز به زمان دارند ولی چیزی که خوشحالم می‌کند این است که ما خوب بازی کردیم و در این هفته ها تیم برتر میدان بودیم.ما مقابل فولاد باختیم ولی تیم بهتری بودیم. در همه این بازی های گذشته قاطعانه برتر بودیم به جز بازی با نفت مسجد سلیمان که آن بازی ضد فوتبال بود نه فوتبال! در این دیدار کامیابی نیا را از دست دادیم ولی مهم این بود که بازی را نباختیم. من بودیمیر را نمی‌توانستم به زمین بفرستم و همچنین بشار رسن را چون آن زمین واقعا مخصوص فوتبال نبود.

* هدف پرسپولیس همیشه یکی است، قهرمانی

وی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس در این فصل هدفش قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا است گفت:هدف ما همیشه یکی است، نباید مشکلات را توجیه کنیم و باید آن را حل کنیم. انتظارم از پرسپولیس این است که روز به روز بهتر شویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا