شورای شهر

شهرداری تهران گام های موثری برای حمایت از مصرف کننده برداشته است/حدود ۳۵% از کالاهای عرضه شده در فروشگاه‌های شهروند، ارزانتر از موارد مشابه در بازار است

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بیان کرد: حداقل ۳۵% از کالاهای عرضه شده در فروشگاه‌های شهروند، ارزانتر از موارد مشابه در بازار است.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهروند، سید حسن رسولی در خصوص برنامه‌های مدیریت شهری در آرام سازی بازار شب عید گفت: شهرداری تهران از طریق فروشگاه‌های زنجیره ای شهروند و سازمان میادین و سایر ظرفیت هایی که در اختیار دارد در راستای انجام وظایف قانونی خود که یکی از آنها حمایت از مصرف کننده و کاهش فاصله عرضه و تولید کالا می‌باشد، گام موثری برداشته است.

خزانه دار شورای شهر تهران افزود: فروشگاه‌های شهروند و سازمان میادین در راستای اجرای یکی از برنامه‌های ایجابی مدیریت شهری، با اماکنی که شهرداری در اختیار آن ها قرار داده، توانسته است کالاهای ضروری خانوار را با قیمت پایین تر ازقیمت بازار به دست مصرف کننده برساند، که حداقل حدود ۳۵% از کالاهای عرضه شده در فروشگاه‌های شهروند، ارزانتر از موارد مشابه در بازار است.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سئوال که شرکت شهروند توانسته به کاهش التهابات بازارشب عید کمک کند خاطر نشان کرد: فروشگاه های شهروند و سازمان میادین میوه و تره بار در وظایف خود هم سو با هم حرکت کردند، با این تفاوت که در فروشگاههای شهروند علاوه بر کالاهای مصرفی مورد نیاز مردم سایر کالاهای پر اهمیت نیز عرضه می شود، اما در سازمان میادین بیشتر اقلامی که عرضه می شود میوه و تره بار است.

سید حسن رسولی در پایان در خصوص جوان گرایی اتفاق افتاده در مدیریت شهروند نیز گفت: ما در مدیریت شهری به دنبال این هستیم که به جوانان بها داده شود، این که مدیر موفق بوده است یا نه باید صورت های مالی سالیانه را ببینیم، اما قطعا مدیران جوان خلاق تر و با انگیزه تر هستند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن