اجتماعی و فرهنگیصفحه اصلی

مدیرعامل ستاد معاینه فنی: مراکز اخطارگرفته معاینه فنی تحت نظارت شهرداری نیست

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: اخطاریه‌های سازمان محیط زیست به مراکز معاینه فنی مربوط به شهرستان‌های تهران است و این مراکز تحت نظارت شهرداری نیست.

به گزارش شوراآنلاین، سید نواب حسینی‌منش در خصوص خبر منتشرشده از سوی معاونت نظارت و پایش اداره محیط زیست استان تهران مبنی بر دریافت اخطاریه ۱۹ مرکز معاینه فنی شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: تیمی متشکل از سازمان محیط زیست، پلیس راهور، وزارت کشور و شهرداری‌ها، مراکز معاینه فنی استان تهران را بازدید کردند و ایراداتی را در این خصوص استخراج کردند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در ادامه تصریح کرد: ایرادات استخراج شده بر‌اساس دستور‌العمل مطرح شده تا هر چه زودتر شهرداری‌ها این ایرادات رفع شود.

وی در ادامه در خصوص برخی از ایرادات مکانی مطرح‌شده از مراکز معاینه فنی گفت: به‌عنوان مثال در دستور‌العمل قید شده که زمین تخصیص یافته به این مراکز یک‌هزار متر باشد ولی ممکن است مرکزی ۷۰۰ یا ۸۰۰ متر باشد.

حسینی‌منش در پایان گفت: مراکزی که اخطاریه برای آنها ارسال شده مربوط به شهرستان تهران است و مراکز تحت نظارت ما شامل ۱۶ مرکز معاینه فنی شهر تهران و ۵ مرکز معاینه فنی سیار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا