شورای شهر

حکیمی‌پور: حسابرسی‌ از شهرداری، سیاسی نیست

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین احمد حکیمی‌پور گفت: مساله حسابرسی‌ها که در شورای اسلامی شهر تهران در حال انجام است، کاری قانونی و به لحاظ وظیفه ذاتی شورا در امر نظارت امری طبیعی قلمداد می‌شود. بی‌تردید حسابرسی از زیرمجموعه‌های شهرداری اعم از سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته کاری لازم و قانونی است که خوشبختانه در دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران در حال انجام است.

وی افزود: البته در دوره‌های گذشته نیز به نوعی این حسابرسی‌ها انجام می‌شده اما تفاوت این حسابرسی‌ها در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران این است که این حسابرسی‌ها به شکلی جدی‌تر در حال انجام است.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران نیز باید از این حسابرسی‌ها استقبال کند، اضافه کرد: مدیریت شهری نیز عزمش بر انجام این کار است و کمک شهرداری در پیشبرد دقیق این حسابرسی‌ها قطعا می‌تواند کمک موثری به مجموعه مدیریت شهری باشد.

 

وی تاکید کرد: در حال حاضر در مرحله شنیدن گزارش حسابرسی‌ها هستیم و قضاوتی درباره این گزارش‌ها نداریم و در مورد درست یا غلط بودن آنها اظهارنظری نمی‌کنیم.

به گفته حکیمی‌پور، گزارش ذی‌حسابی‌ها در جلسات فوق‌العاده توسط اعضای شورای شهر شنیده می‌شود، در مرحله بعد پاسخ‌های شهرداری تهران نیز شنیده خواهد شد و در انتها در جلسه‌ای مشترک میان اعضای شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری، بر روی موضوعات مختلف تصمیم‌گیری لازم انجام می‌شود.

حکیمی‌پور ضمن تاکید بر مشخص شدن اشکالات و برطرف کردن آنها به عنوان هدف اصلی حسابرسی‌ها گفت: قطعا انجام این حسابرسی‌ها مچ‌گیری و ایجاد تنش و فضاسازی نیست. نگاه من به این موضوع مثبت است و امیدوارم بر سر این موضوع حاشیه‌سازی انجام نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا