ورزشی

کی‌روش: ما جاه طلب هستیم/ افتخار می‌کنم که شاگرد لیپی بوده‌ام

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید تیمش برای صعود به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا آماده است.

به گزارش شوراآنلاین، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تیم ملی فوتبال چین گفت: به همه کسانی که به این نشست آمده‌اند خیر مقدم می‌گویم. این بازی برای ما یک بازی دیگر است. هر دو تیم ایران و چین آماده صعود هستند.

او افزود: مهم‌ترین مساله این است که آماده بازی با چین باشیم. در این لحظه، بازی با چین مهم‌ترین بازی زندگی ما است. دلیل آن هم خیلی واضح است؛ صعود به مرحله بعد و انجام بازی دیگر. همیشه بازی پیش‌روی برای مربیان مهم است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: چین تیم خیلی خوب و مستحکمی است. آن‌ها تیمی هستند که مربی بزرگی چون لیپی آن را هدایت می‌کند و از نظم و سازماندهی خوبی برخوردار هستند. کار سختی برابر تیم ملی چین خواهیم داشت و از اینکه برابر چین بازی داریم هیجان داریم. از اعتماد به نفس بالایی برخورداریم و معتقدیم از شانس بالایی برخورداریم. ما تیمی جاه‌طلب هستیم و آرزوهای خودمان را داریم و تلاش می‌کنیم از فرصت‌های‌مان در هر مسابقه بهره ببریم.

وی ادامه داد: ما نسبت به قبل هشیارتر هستیم. فکر نمی‌کنم بد باشد با لبخند به مسائل نگاه کنیم. البته همه بازی‌ها با هم متفاوت هستند و هیچ دو بازی‌ای شبیه هم نیست. بازی فردای ما برابر چین است. یک داستان متفاوت و یک بازی متفاوت. ما آمادگی لازم را برای این ماجراجویی داریم. بهترین تلاش‌مان را خواهیم کرد و تلاش خواهیم کرد از درس‌هایی که در این سال‌ها یاد گرفته‌ایم، استفاده کنیم و پیروز میدان باشیم؛ چه درس‌هایی که موفق بودیم و چه درس‌هایی که موفق نبودیم.

او درباره صحبت‌های لیپی که ایران را تیمی قدرتمند خطاب کرده بود هم گفت: شنیدن این صحبت‌ها از یک مربی بسیار بزرگ مثل لیپی باعث افتخار است. من افتخار این را دارم که سالیان بسیار زیاد شاگرد این مربی بزرگ بوده‌ام. تک تک بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد. به تمام بازی‌ها را به عنوان یک فینال نگاه می‌کنیم. در اینگونه بازی‌های حذفی هیچ تاریخچه و گذشته‌ای به شما کمک نمی‌کند. رنکینگ، آمار و اعداد کمکی نخواهد کرد. مساله‌ای که مهم هست، شخصیت، کاراکتر و نظم و انضباط بازیکنان درون زمین است و اینکه در آن روز بازیکنان چقدر بتوانند احساسات‌شان را کنترل کنند. همین امروز به بازیکنانم گفتم فوتبال یک بازی ساده است. باید سعی کنند لذت ببرند، بجنگند و گل بزنند. این تاکتیک ما است. اگر بتوانیم آزادانه و با انگیزه لازم این کار را انجام دهیم مطمئنان فرصت‌های خوبی هم خواهیم داشت تا بتوانیم به پیروزی برسیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا