صفحه اصلیمدیریت شهری

بازداشت شرور سابقه‌دار به جرم ضرب و جرح ماموران شهرداری

رییس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت، با اشاره به دستگیری یکی از اراذل و اوباش این محدوده، گفت: این متهم به جرم ضرب و جرح تعدادی از ماموران شهرداری تحت تعقیب قرار گرفته و دستگیر شد.

به گزارش شوراآنلاین، سرهنگ “صادق قره باقری”، گفت: در پی اطلاع از اینکه فردی در یکی از پارک‌های تهران اقدام به درگیری و نزاع با ماموران شهرداری کرده است، تیمی از ماموران پایگاه هشتم این پلیس، تحقیقاتی را در این خصوص آغاز کردند.

وی افزود: در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد متهم که اراذل و اوباش سابقه دار است، چندی پیش با چند تن دیگر به دلیل خصومت های شخصی درگیر شده و خلال این درگیری که در پارک مذکور روی داده بود تعدادی از ماموران شهرداری را نیز که در محل حضور داشته و سعی در وساطت داشتند، مورد ضرب و جرح قرار داده و سپس متواری شده است.

این مقام انتظامی، تصریح کرد: در بررسی های انجام شده مخفیگاه متهم که وی پس از درگیری در آنجا به صورت مخفیانه زندگی می کرد، شناسایی شد و متعاقبا با هماهنگی های انجام شده از سوی مقام قضایی تیمی از ماموران به محل اعزام و او را دستگیر کردند.

سرهنگ قره باقری، عنوان داشت: متهم به پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شد و در بررسی های انجام شده وی به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.

گفتنی است، پس از دستگیری این متهم، شهردار ناحیه یک منطقه ۱۱ نیز به خاطر عملکرد مناسب و به موقع پلیس در خصوص دستگیری سریع متهم، تقدیر و تشکر کرد و اقدامات پلیس را ستودنی برشمرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا