شورای شهرصفحه اصلی

شکایت ستاد امر به معروف از عضو شورای شهر تهران

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران در مورد شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان از وی توضیحاتی ارائه کرد.

ناهید خداکرمی در خصوص پرونده شکایت از وی گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان به دلیل محتوای برخی توییت‌ها و مصاحبه‌هایم از من شکایت کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پرونده شکایت از من در جریان است، تصریح کرد: وکیل پیگیر پرونده است، اما پیش از این  پرونده من در شعبه ۵ بازپرسی اصفهان قرار داشت، اما حالا پرونده بنا به دلایلی که نمی دانیم به شعبه ۶ دادسرا منتقل شده است.

خداکرمی با بیان اینکه هنوز کیفرخواستی صادر نشده است، گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان با استناد به برخی توییت‌ها و مصاحبه هایم از من شکایت کرده است و گویا نامه‌نگاری‌ها با پلیس فتا در مورد تعیین صحت و سقم توییت‌ها و مصاحبه های منتسب به من، انجام شده است.

وی با بیان اینکه ستاد امر به معروف نهی از منکر اصفهان مدعی شده است که بخاطر توئیت‌ها و مصاحبه‌هایی که در مورد حجاب داشته ام مردم را تشویق به بی حجابی کرده‌ام، افزود: من هر جا که نظر داده‌ام مبتنی بر بررسی بوده است و معتقد هستم که باید تجدید نظری در قوانین فرهنگی داشته باشیم؛ چرا که قواعد کنترلی مورد تأیید نیست.

خداکرمی با بیان اینکه جای سوال است که چگونه ستاد امر به معروف و نهی از منکر یک استان دیگر می‌تواند از عضو شورای یک استان دیگر شکایت کند، گفت: این در حالیست که این موارد بی‌عدالتی و فساد اقتصادی که ناقض قوانین کشور و شهر است اتفاق می افتد، اما هیچ کس از هیچ کس شکایت نمی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا