سیاسی

وزیر کار هم ۲ کارته شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان سؤال ملی فاطمیه آلیا نماینده تهران از علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

 

آلیا در این سوال از ربیعی پرسیده بود که علت عدم اجرای قانون جامعه حمایت از حقوق معلولان و بی توجهی به مشکلات اساسی آنها و استفاده از سازمان بهزیستی به عنوان حیاط خلوت هزینه‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی چیست؟

 

وی پس از استماع توضیحات وزیر از پاسخ‌های وی قانع نشد و خواستار رأی‌گیری از نمایندگان در صحن علنی شد.

 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز با ۹۴ رأی موافق، ۷۸ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۷ نماینده حاضر در صحن علنی از پاسخ‌های وزیر کار قانع نشدند و بدین ترتیب وزیر کار دومین کارت زرد خود را از پارلمان دریافت کرد.

 

مجلس پیش از این به علی‌‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش (۲ کارت زرد)، علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی (یک کارت زرد)، رضا فرجی‌دانا وزیر سابق علوم (یک کارت زرد)، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی (سه کارت زرد )، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (۲ کارت زرد)، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور (یک کارت زرد) و محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت (۲ کارت زرد) و محمود واعظی وزیر ارتباطات (یک کارت زرد) داده‌ بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا