اجتماعی و فرهنگیصفحه اصلی

انتقاد و نارضایتی حناچی از وضعیت مناسب‌سازی معابر شهر تهران

شهردار تهران با تأکید بر اینکه یکی از وظایف اصلی شهرداری مناسب سازی فضاهای شهری است گفت: این مسئله به ویژه برای کشوری که جنگ را پشت سر گذاشته بسیار مهم است.

به گزارش شوراآنلاین، پیروز حناچی در آیین تکریم انوشیروان محسنی‌بندپی و معارفه وحید قبادی‌دانا معاون وزیر و رئیس جدید سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه وضعیت شهر در زمینه مناسب‌سازی معابر با وجود تلاش‌های بسیار قابل قبول نیست، افزود: باید تلاشمان را بیشتر کنیم. آموزش به جامعه هدف در این زمینه بسیار مهم است. در حال حاضر مناسب سازی معابر تنها ۵ درصد است که با توجه به جامعه هدف از جمله سالمندان، توان‌یابان ، کودکان، بانوان و … باید این مناسب‌سازی به بیش از  ۳۵ درصد افزایش یابد.

وی با اشاره به پذیرش و پایش سلامت کودکان کار و خیابانی نیز توضیح داد: در ۱۸ مرکز درمانی روزانه پنج کودک کار و خیابان مورد پذیرش قرار می‌گیرند.

شهردار تهران با اشاره به تلاش‌های شهرداری برای حل موضوع کودکان کار و خیابان، نیز گفت: رعایت مسائل حرفه‌ای و اصول اخلاقی و اجتماعی در این زمینه اهمیت زیادی دارد. اگر امروز به داد این کودکان برسیم از فردا موثرتر است.

حناچی با اشاره به پایش سلامت ۱۶ هزار و ۷۰۰ فرد شاغل در حوزه فضای سبز شهر تهران نیز تصریح کرد: در طرح پایش سلامت این افراد ۲۵۰۰ فرد بیمار شناسایی و به مراکز درمانی ارجاع شدند و پنج نفر نیز به اعمال جراحی سنگین نیاز داشتند.

در این مراسم علاوه بر وزیر رفاه و شهردار تهران ، رییس سازمان اورژانس کشور، سرپرست تامین اجتماعی،  رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، تعدادی از اعضای شورای شهر تهران و روسای صندوق بانشستگی کشور و روستایی نیز حضور دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا