شورای شهر

انتخابات شورایاری‌ها تا پایان سال برگزار می‌شود

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: با دستور وزیر کشور و همکاری دستگاه های ذی‌ربط انتخابات شورایاری‌های محلات ۲۲ منطقه تهران تا پایان سال برگزار می‌شود.

به گزارش شوراآنلاین، علی اعطا درباره نحوه برگزاری انتخابات شورایاری محلات اظهار داشت: شهر تهران دارای ۳۷۴ محله است که حضور شورایاری‌ها و معتمدین محلات می‌تواند در اداره بهتر شهر بسیار تأثیر گذار باشند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های اعضای شورای شهر تهران و با تایید و دستور وزیر کشور انتخابات شورایاری‌های محلات تهران تا پایان امسال با همکاری فرمانداری‌تهران، نیروی‌انتظامی و مدیریت شهری برگزار می‌شود.

اعطا در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در انتخابات گذشته تخلفاتی در انتخابات شورایاری‌ها اتفاق افتاده بود و برای انتخابات آتی برای جلوگیری از تخلفات چه برنامه ای دارید؟ گفت: تمام تخلفات گذشته احصاء شده است و با مشکلات  زیر ساختی در شهر هم مواجه هستیم که تلاش می‌کنیم تا برگزاری انتخابات شورایاری‌ها کمبود‌ها و خلاء‌های موجود را بر طرف کنیم.

سخنگوی شورای شهر تهران افزود: قطعا افراد متخلف در برگزاری انتخابات شورایاری‌ها شناسایی و براساس قانون با آن ها برخورد می‌شود و ما هم در جلسات تمام تلاش را خواهیم کرد تا جلوی تخلفات را بگیریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا