اجتماعی و فرهنگی

تکذیب فروش سراهای محله شهرداری تهران

معاون اجتماعی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه سرای محلات به فروش نمی رسد، گفت: یکی از روش های ساماندهی این مراکز واگذاری به بخش خصوصی است.

ولی‌الله شجاع‌پوریان در گفت گو با خبرنگار پایگاه خبری شوراآنلاین در خصوص واگذاری سرای محلات،‌گفت: سرای محلات موضوعات متعددی دارد بخشی از آنها زیر نظر مدیر محله اداره می‌شود و هر کدام داستان خاص خود را دارد.

معاون اجتماعی شهرداری تهران گفت: برخی سراهای محله کد کارگاهی داشته و برخی ندارند چند سناریو برای ساماندهی آنها در نظر گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه جلسات متعددی برگزار کرده‌ایم،‌گفت: یکی از راه‌ها این است که یک شرکتی ایجاد و با سراهای محله و مجموعه‌ها قرارداد ببندد یعنی کار را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

شجاع‌پوریان گفت: همچنین دیدگاه دیگری وجود دارد که سراهای محله را به تدریج  به سمن‌ها،‌خیریه‌ها،‌NGO‌های ادبی ـ  علمی با دریافت مبالغ بسیار کم واگذار کنیم و همچنین بتوانیم با این کار در مشارکت‌های اجتماعی حضور داشته باشیم.

وی تأکید کرد: در این باره اقدامات حقوقی انجام می‌دهیم و تأکید می‌کنم سراهای محله به فروش نمی‌رسد و به عنوان سرمایه‌های شهر حفظ می‌شوند.

✍️مهناز دمرچلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا