سیاسی

عضو فراکسیون جوانان مجلس:مجلس اجازه دور زدن قانون جدید منع بکارگیری بازنشستگان را نخواهند داد/طرح دو فوریتی اصلاح این قانون نتیجه‌بخش نیست

عضو فراکسیون جوانان مجلس گفت: با توجه به رای ۸۲ درصدی نمایندگان و پشتیبانی گسترده جوانان ایرانی بر اجرای قانون جدید منع بکارگیری بازنشستگان، اجازه نمی‌دهیم تا برخی با بیان چنین مسائلی از اجرای آن خودداری کنند.

به گزارش شوراآنلاین، سید احسان قاضی‌زاده‌هاشمی، در واکنش به خبری مبنی بر تهیه طرح دوفوریتی اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان در مجلس برای حل مشکل بکارگیری برخی بازنشستگان در دیوان عالی کشور، وزارت اطلاعات و شهرداران کلان شهرها، گفت: برخی با ارائه چنین دیدگاه‌ها و طرحی به دنبال دور زدن و عدم اجرای قانون جدید منع بکارگیری بازنشستگان هستند.

عضو فراکسیون جوانان مجلس تاکید کرد: با عنایت به رای بالای ۸۲ درصدی نمایندگان مجلس به این قانون و پشتیبانی گسترده افکار عمومی و جوانان ایرانی بر اجرای قانون جدید منع بکارگیری بازنشستگان، اجازه نخواهیم داد تا برخی با بیان چنین مسایلی از اجرای آن خودداری کنند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس اجازه دور زدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان را نخواهند داد، افزود: این قانون از تاریخ ۲۶ آبان اجرایی می‌شود و بهتر است، تمامی بازنشستگان مشمول که از پرونده اداری و استخدامی خود مطلع هستند به صورت داوطلبانه کناره‌گیری کنند.

مخالفت اکثریت نمایندگان با طرح دو فوریتی اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان

قاضی‌زاده‌هاشمی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی نظارت دقیقی بر اجرای این قانون در تمامی دستگاه‌های مشمول از جمله دستگاه‌های اجرایی و موسسات و شرکت‌های وابسته، موسسات عمومی غیر دولتی، نیروهای مسلح و وزارت اطلاعات خواهد داشت.

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره عنوان حضور شهرداران کلان‌شهرها در تهیه طرح دو فوریتی اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان هم گفت: با توجه به فضای افکار عمومی جامعه و حمایت قاطع تمام فراکسیون‌های مجلس در زمان تصویب طرح اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان در مجلس و تاکید نمایندگان سراسر کشور بر اجرای دقیق آن، بعید می‌دانم طرح چنین مسایلی نتیجه‌بخش باشد.

عضو فراکسیون جوانان مجلس تصریح کرد: طرح چنین اصلاحیه قانونی قطعا مورد مخالفت اکثریت نمایندگان مجلس قرار خواهد گرفت و قانون جدید در موعد مقرر خود توسط دستگاه‌های مربوطه مانند دیوان محاسبات، سازمان بازرسی کل کشور، دستگاه قضایی و ذی حسابان مالی در تمامی دستگاه‌های مشمول اجرایی خواهد شد و مجلس شورای اسلامی هم بر اجرایی شدن آن نظارت خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا