دوازدهمین روز ناسالم برای گروه‌های حساس

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهرانگفت: با توجه به داده‌های دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا، کیفیت هوای شهر تهران در طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۸ صبح امروز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشته است.

محمد رستگاری با اعلام این که امروز هوای تهران برای دوازدهمین روز متوالی در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد، گفت: میزان غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲/۵ میکرون، بر روی عدد ۱۴۳ قرار گرفت که شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

به گفته وی بالاترین میزان غلظت آلاینده‌ها مربوط به ایستگاه فرمانداری ری بوده است که عدد ۱۷۵ را نشان می‌دهد و دومین منطقه آلوده نیز ایستگاه شکوفه در منطقه ۱۴ تهران است که میزان غلظت آلاینده‌های با قطر کمتر از  ۲/۵ میکرون در آن به عدد ۱۶۴ رسیده است. سه ایستگاه نیز در شرایط سالم بودند و بقیه ایستگاه‌ها شرایط ناسالم برای گروه‌های ناسالم و گروه‌های ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهند.

رستگاری گفت: فردا نیز کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد داشت اما با توجه به اینکه امروز تعطیلی مدارس را داشتیم و اوج آلودگی را امروز پیش بینی کرده بودیم برای فردا غلظت آلاینده‌ها به شرایط ناسالم نخواهد رسید. بنابراین ممکن است دیگر نیازی به تعطیلی نباشد اما باز هم باید منتظر بررسی داده‌های ایستگاه سنجش آلودگی هوا و داده‌های هواشناسی باشیم.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا