اجتماعی و فرهنگی

عدم تغییر قیمت لوازم خانگی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمد طحان‌پور با اشاره به این که طرح مقابله گسترده با فروش لوازم خانگی قاچاق در راستای حمایت از تولید داخل از اول مهر ماه آغاز خواهد شد، اظهار داشت: براساس این طرح بازرسی‌ها از واحدهای صنفی از اول مهر‌ماه در سراسر کشور آغاز می‌شود و به فروشندگانی که اقدام به فروش کالاهای قاچاق کرده باشند تذکر ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به این که اتحادیه برای پلمپ واحدهای صنفی فروشنده لوازم خانگی ۲۱ روز از ستاد قاچاق کالا و ارز مهلت گرفته است، افزود: بسیاری از واحدها ندانسته اقدام به خرید کالاهای قاچاق کرده و فاکتوری در اختیار ندارند، به همین منظور این مهلت گرفته شده تا واحدها بتوانند نسبت به تهیه فاکتور فروش رسمی با مشخصات فروشنده اقدام کنند. 

طحان‌پور در پاسخ به این پرسش که آیا جمع‌آوری کالاهای قاچاق در حوزه لوازم خانگی تغییری را در قیمت انواع محصولات در این بخش به وجود خواهد آورد یا خیر؟ گفت: پیش از این مردم کالاهای قاچاق را بدون مشخصات و گارانتی خریداری می‌کردند، که با جمع‌آوری آنها خریداران می‌توانند کالاهای شناسنامه‌دار و اصل را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش واقعی تهیه کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تاکید کرد: اجرای این طرح هیچ گونه تغییری در قیمت لوازم خانگی نخواهد داشت. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا