اعضای شورای شهر تهران

انتقاد به برگزاری مراسم روز تهران/ روابط عمومی شهرداری فکر می‌کند هنوز روابط عمومی بانک مرکزی است!

به گزارش شوراآنلاین،نایب رئیس شورای شهر تهران به نحوه برگزاری مراسم روز تهران به شهرداری تذکر داد و گفت: روابط عمومی شهرداری فکر می‌کند هنوز روابط عمومی بانک مرکزی است.

 ابراهیم امینی در تذکرات پیش از دستور نود و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش اظهار داشت: روز گذشته روز تهران بود و در ۱۴ مهرماه ۱۲۸۶ تهران به عنوان دارالخلافه اعلام شد و از آن تاریخ تهران پایتخت ایران اعلام شد و این روز در تقویم با عنوان روز تهران ثبت شد.

وی گفت: انتظار از مدیریت شهری این بود که روز تهران را فرصت مناسبی بداند و به معرفی تهران و انتظاراتو مطالبات بپردازد.

امینی ادامه داد: امیدواریم مدیریت یکپارچه شهری در تهران ایجاد شود.

وی گفت:‌ این روز فرصتی است برای تعامل و گفت‌وگو با شهروندان، دولت، مجلس برای مشارکت بیشتر تا بتوانیم گره‌های تهران را باز کنیم و روز گذشته فرصتی بود برای به تصویر کشیدن آنچه که در تهران از ۱۲۸۶ تاکنون دیده است.

نایب رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت:‌ متأسفانه برنامه‌ای که دیروز در خصوص روز تهران برگزار شد، در شأن تهران، ایران و مدیریت شهری و شهروندان نبود.

وی خاطرنشان کرد: رئیس مرکز ارتباطات شهرداری هنوز تصورشان این بود که روابط عمومی بانک مرکزی که مراسم دیروز را در تالار وزارت اقتصاد برگزار کرد، در حالی که شهرداری‌ تهران تالارهای مجلل و خوبی دارد.

امینی اظهار داشت: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران بودجه قابل توجهی دارد که می‌تواند در خصوص فرهنگ‌سازی صرف کند، ولی روز گذشته به عنوان روز تهران چه کرده است؟

وی گفت: منطقی نبود چنین مراسمی با حضور شهروندان، علاقمندان و شخصیت‌های تأثیرگذار هنری و فرهنگی برگزار نشود.

نایب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: اگر معاونت فرهنگی و اجتماعی در اجرای این مراسمات عاجز است، این کار را هم مثل سایر کارها برون سپاری می‌کرد، لذا لازم است معاونت اجتماعی گزارشی در این خصوص ارائه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا