اجتماعی و فرهنگی

تاکید رییس سازمان بازرسی شهرداری بر مقابله شدید با تخلفات

به گزارش شوراآنلاین، رییس سازمان بازرسی شهرداری اعلام کرد که در مقابله با تخلفات با کسی تعارف نخواهد کرد.

رمضان امینی رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران در همایش فصلی مدیران شهری گفت: باید کاری کنیم که سازمان شهرداری چالاک و فعال شوند و فساد از آن زدوده شود.

وی به سابقه حضورش در سازمان بازرسی شهرداری اشاره کرد و گفت: به لطف خدا در این مدت تلاش کرده ایم از مدیریت سنتی مقابله با فساد فاصله بگیریم و از شیوه های مدرن برای مقابله با فساد بهره ببریم.

امینی با بیان این که سیاست ما پیشگیری از وقوع جرم است گفت: باید تلاش کنیم اقدامات انحرافی روی ندهد و همکاران خدوم شهرداری متهم به دریافت رشوه نشوند. ما در انتصاب همکاران در سازمان بازرسی معیارهای تخصص، وجدان کاری، پاک دستی و حتی توانایی فیزیکی را در نظر داشتیم و تلاش کردیم همه همکاران را از بدنه شهرداری تهران انتخاب کنیم.

وی از برخی اقدامات که باعث از دست رفتن اعتماد مردم به سازمان شهرداری انتقاد کرد و گفت: ما در برخورد با تخلف با کسی تعارف نداریم و اجازه نمی دهیم عده قلیلی خدمات و زحمات همکاران ما در شهرداری را با اقدامات مجرمانه زیر سوال ببرند.

امینی گفت: ما نگاه مچ گیری نداریم اما معتقدیم با کمک مردم که از طریق سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ اطلاعات در اختیار ما قرار می دهند می توانیم با فسادهای احتمالی مقابله کنیم از مدیران هم می خواهم که به درخواست های مردم در این سامانه ها توجه کنند.

وی بر لزوم جایگزین کردن شهروندان ایرانی در کارها به جای کارگران بیگانه تاکید کرد و گفت: هدف ما این است که تا پایان سال دیگر در شهرداری کارگران کشورهای بیگانه شاغل نباشند بالاخره مردم عوارض می دهند و حق شان است که کارگران خودشان در مشاغل شهرداری کار کنند و از آن عوارض ارتزاق نمایند.

وی به راه اندازی هیات حای رسیدگی به تخلفات اشاره کرد وگفت: این هیات ها قبلا تعطیل شده بود که با دستور جناب آقای مهندس افشانی فعال شدند تا بتوانند با اقتدار به وظایف خود عمل کنند ما علاوه بر این که پاسدار حقوق شهرودان هستیم از حقوق کارکنان شهرداری نیز در سازمان بازنشستگی شهرداری و صندوق بازنشستگی شهرداری صیانت خواهیم کرد.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران به حادثه طوفان هفته قبل اشاره کرد و گفت: با اقدامات پیشگیرانه میتوان جلوی چنین حوادثی را گرفت.

وی بر قانون مداری به عنوان اصل مهم فعالیت ها در نظر گرفته شده است: ما از مدیران می خواهیم که به کارکنان خود در زمینه عمل به قانون آموزش های لازم را بدهند تا از وقوع تخلفات پیشگیری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا