اجتماعی و فرهنگی

نیروی انتظامی حق ندارد چشمش را بر روی پلیدی‌ها ببندد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سردار اسماعیل احمدی مقدم در مراسم صبحگاه نیروهای انتظامی استان سمنان، اظهار کرد: افراد شاغل در نیروی انتظامی قبل از اینکه وظایف حرفه ای خود را بیاموزند باید ابتدا خود را به تقوا آراسته کنند و عهد کنند جز در مسیر اجرای عدالت، نباشند.

 

وی وحدت و اتحاد را اساس قدرت امروز جمهوری اسلامی دانست و گفت: در سایه همین وحدت و اتحاد است که ایران اسلامی به تنهایی در یک سوی میز مذاکراتی است که گروه ۱+۵ و همه قدرتهای جهانی در سوی دیگر این میز قرار دارند.

احمدی مقدم افزود: اقتدار جمهوری اسلامی سبب شده که کشورهای ۱+۵ نتوانند اراده خود را به کشور ما تحمیل کنند.

 

احمدی مقدم با بیان اینکه خدا را شاکریم که در حکومت ولایی زندگی می کنیم، تصریح کرد: مسیر هدایت چیزی جز مسیر ولایت نیست و حرکت در این مسیر است که سبب سربلندی کشور شده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی به برخی از ویژگی های نیروهای انتظامی نیز اشاره کرد و افزود: مأموران نیروی انتظامی تنها زمانی می توانند اصلاح گر باشند که خود صالح باشند؛ چرا که اصلاح به دست غیر صالح، امرغیر ممکن و محالی است.

 

وی خاطرنشان کرد: تفاوت نیروی انتظامی کشور ما با نیروهایی که در خدمت حاکمان جور و غیر مردمی هستند در این است که ابزار صلاح و قدرت آنها برای استمرار حکومت حاکمان جور است در صورتی که در کشور ما قدرت در خدمت مظلومان است.

 

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی حق ندارد چشمش را بر روی پلیدی ها ببندد بلکه باید با تمام قدرت با انحرافات اخلاقی مبارزه کند.

 

احمدی مقدم با اشاره به فرازهایی از زیارت اربعین و فلسفه قیام اباعبدا…حسین (ع) تصریح کرد: ظالمان در شرایطی حاکم می شوند که زمینه های ظلم پذیری در جامعه وجود داشته باشد و نهضت امام حسین (ع) نیز برای احیای امر به معروف و نهی از منکر بود و ایشان شهادت را به ذلت ترجیح دادند.

 

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ما باید پیرو خط سرخ ابا عبدالله باشیم، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس باید به پالایش درون خود بپردازند و از درون، رشید و متعالی باشند تا قادر باشند در بیرون، از جامعه دفاع کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا