مدیریت شهری

گردهمایی طراحان و سازندگان منطقه ۳برگزار شد

گردهمایی طراحان و سازندگان منطقه سه تهران با میزبانی شهرداری این منطقه و به همت مجتمع رسانه ای راه و ساختمان “صما” با شعار “کمپین نما هویت شهر ما” به مدت دو روز در روزهای سه شنبه ١٧ و چهارشنبه ١٨ تیر ماه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش شوراآنلاین، در این همایش، معماران و سازندگان موفق در پنل هایی به ارائه پروژه های باکیفیت از منظر معماری و اقتصادی پرداختند و در پنلی ویژه چالش های صدور پروانه های ساختمانی از نگاه سازندگان مناطق ٢٢ گانه تهران و سیاستگذاران بررسی شد.

گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و جلیلیان معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه سه از جمله سخنرانان این گردهمایی بود.

در روز دوم این گردهمایی، جلیلیان معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه سه از غرفه های مختلف نمایشگاهی که در حاشیه این مراسم برای علاقمندان و متخصصین برپا بود بازدید کرد.

جلیلیان معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه سه تاکید کرد: این منطقه در نوزدهمین ایستگاه شهرداری تهران به ارائه پروژه های با کیفیت و بررسی چالش های صدور پروانه می پردازد.

وی بیان کرد: در این دو روز گردهمایی برنامه های متعددی از جمله ارائه پروژه های با کیفیت توسط سازندگان و بررسی چالش های صدور پروانه در قالب پنل ارائه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا