ورزشی

آخرین اخطار کمیته اخلاق به علی کفاشیان

به گزارش شورا‌آنلاین، پرونده ناپدید شدن حق سیگنالی که در زمان ریاست فدراسیون علی کفاشیان با یک شرکت تایلندی به نام MP&silva بسته شده همچنان در کمیته اخلاق باز است و هنوز تکلیف این پرونده و پولی که معلوم نیست به حساب چه کسی واریز شده مشخص نیست.

در این مدتی که کمیته اخلاق به این پرونده ورود کرده است و می توانید (در اینجا) شرح ماوقع را ببینید علی کفاشیان و عباس ترابیان در چند نوبت در کمیته اخلاق حاضر شده اند و در آخرین جلسه ای که گذشت قرار بر این شده بود که نایب رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه بعدی مدارک خود را تحویل کمیته اخلاق دهد.

در همین راستا کمیته اخلاق تا روز چهارشنبه هفته جاری به علی کفاشیان فرصت داده است تا آخرین دفاعیات خود را بابت پولی که به دست فدراسیون فوتبال نرسیده انجام دهد.

حق پخش مذکور مربوط به بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ است و به دلیل تحریم ها فدراسیون طی توافقی با شرکت تایلندی شماره حساب یک فرد معتمد در تایلند را به آنها می دهند تا پول از این طریق به دست فدراسیون برسد و درحالی که شرکت فوق مدعی است که این پول را پرداخت کرده اما کفاشیان و ترابیان مسئولان وقت آن زمان فدراسیون مدعی هستند که چنین پولی به دستشان نرسیده است. 

باید دید تا روز چهارشنبه کفاشیان چه دفاعیاتی از خود به کمیته اخلاق تحویل می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا