اجتماعی و فرهنگی

واکنش معاون قالیباف به طرح مجدد تحقیق و تفحص از شهرداری

به گزارش شورا‌آنلاین،ناصر امانی در واکنش به ادعاهای جدید محمود صادقی؛ نماینده اصلاح طلب مجلس دهم گفت: اتهام ارتشاء به نمایندگان و شهرداری تهران موضوعی نیست که به سادگی بتوان از آن عبورکرد. اگر قرار باشد هرطرح یا لایحه ای که آقای صادقی و همفکرانش درصدد تصویب آن باشند در مجلس با مخالفت نمایندگان مواجه شود و اکثریت مخالف نیز با اتهام رشوه و رانت مواجهه شوند بیانگر اوج بی اخلاقی و عدم پایبند بودن مدعیان دموکراسی و آزادی به اصول آن است.

امانی گفت: چندین جلسه درکمسیون عمران مجلس شهردار سابق تهران و معاونین ایشان حضور یافتند و به سوالات وابهامات طراحان تحقیق وتفحص کتبا و شفاهی پاسخ دادند و اعضای کمسیون عمران پاسخ ها را قانع کننده تشخیص و رای مخالف به طرح دادند.

معاون سابق شهردار در ادامه افزود: ماه ها از رد این طرح در مجلس گذشته و خوشبختانه قوه قضاییه هم مهمترین موضوع این طرح یعنی موضوع املاک را رسیدگی کرده و برابراعلام دادستان  تهران برای اکثریت افرادی که مورد اتهام قرارگرفته بودند رای برائت صادرشده حال هدف آقای صادقی از این اتهام زنی چیست؟ اگر ایشان اسناد متقن و مستندی داشتند موظف بودند همان زمان بلافاصله مراتب را به مراجع قضایی اعلام می کردند؟ از این رو اتهامات محمود صادقی نماینده تهران به اکثریت نمایندگان مجلس که دوبار به طرح سیاسی تحقیق و تفحص ازشهرداری تهران رای مخالف دادند باید با واکنش و پاسخ نمایندگان مواجه شود.

امانی در پایان خاطرنشان کرد: دفاع از اعتبار و شان مجلس وظیفه ما نیست بلکه به قول معروف حرمت امامزاده را باید متولیان آن نگهدارند وقتی نماینده‌ای اکثریت نمایندگان را به رشوه خواری متهم می کند مثل مسافرکشتی است که آن راسوراخ می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا