اجتماعی و فرهنگی

ماجرای سکه های طلا که افشانی بخشید

به گزارش شورا‌آنلاین، سید پرویز فتاح در هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار داشت: امروز سومین حضور بنده در شورا است و دو بار در مسئولیت‌های قبلی در صحن شورا حضور پیدا کردم و این نشان می‌دهد که بنده به نقش شوراها اعتقاد دارم. اگر شورا، شورا باشد می‌تواند تأثیرگذار و موثر در جامعه باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه ما علاقه‌مند بودیم محسن هاشمی شهردار شود و این موضوع نیز به خاطر رأی مردم و سابقه وی بود، ولی نشد و در هر صورت نظر شورا بوده که به فرد دیگری رأی بدهد.

فتاح گفت: شورای پنجم افشانی را برای شهرداری تهران انتخاب کرد و بنده در زمانی که افشانی استاندار بود به معنای واقعی افشانی را یک مددکار می‌دیدم و خیلی به کمیته امداد کمک کرد.

وی اضافه کرد: افشانی یک امدادگر به تمام معناست و وقتی که از استانداری تودیع شد، به رغم دوره‌های گذشته هدایایی را دریافت کرد که ۲۲ سکه بود. افشانی تمام سکه‌های دریافتی را به ایتام و زوج‌های جوان در استان فارس داده بود و این اقدام وی برای بنده یک درس است. البته اینکه امروز این مسئله را علنی کردم شاید راضی نبود.

فتاح افزود:  افشانی با هر موضع سیاسی که دارد ولایتمدار است و این موضوع را به بنده چند بار گفته است که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری عمل می‌کند.

وی افزود: حتماً شورا و شهرداری یکی از بحث‌های مهم‌شان عمران است و در دوره قالیباف شهردار قبلی نیز کم این اقدامات انجام نشده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: به عنوان کسی که در کمیته امداد هستم، درخواست می‌کنم به مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تهران بیشتر توجه شود.

فتاح تصریح کرد: بنده عضو کمیته اجتماعی هستم و تاکنون ۶ جلسه این کمیته در حضور مقام معظم رهبری برگزار شده که بنده حضور داشتم و در جلسات کمیته اجتماعی تهران نیز شخصاً حضور پیدا کردم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا