مدیریت شهری

جزئیات توقف صبحگاهی خط متروی کرج به تهران و ازدحام مسافران در ایستگاه چیتگر

به گزارش شورا‌آنلاین، قطار سریع‌السیر متروی خط ۵ که از کرج به سمت تهران در حرکت بود، ساعتی پیش در ایستگاه چیتگر متوقف شده است.

درهای قطار را باز کردند و بدون اینکه اطلاع‌رسانی به مردم صورت گیرد، مسافران یک ساعت بلاتکلیف ماندند.

در ساعت اولیه تماس های مردمی، اعلام کرد که مترو هیچ پاسخی نمی‌دهد و حتی از بلندگوی مترو هم اعلام نمی‌کنند که دلیل این توقف طولانی چیست.

یکی دیگر از مسافران مترو گفت: مدت‌هاست که معطل هستیم؛ ازدحام جمعیت زیاد است و واقعا وضعیت نابسامان شده است. 

به گفته مسافران بعد از یک ساعت از طریق بلندگو اعلام شد که مسافران بلیط‌‌های خود را پس بگیرند و با اتوبوس‌های بیرون ایستگاه به سمت صادقیه بروند اما به دلیل ازدحام مسافر، امکان پس گرفتن بلیط وجود ندارد؛ ضمن اینکه اتوبوس به اندازه کافی نیست.

اما به روایت مسافران، قطار دیگری در بین ورزشگاه آزادی و ارم سبز روی ریل متوقف شده است که مسافران از قطار پیاده شده و بر روی ریل‌های قطار در حال حرکت به سمت اکباتان هستند.

محمدیان مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران درباره ازدحام جمعیت در خط ۵ متروی تهران اظهار داشت: در ساعت ۸:۵۰ به دلیل نقص فنی ایجاد‌شده در یکی از قطارهای مترو در ایستگاه ارم سبز این قطار متوقف می‌شود و قطار بعدی بلافاصله برای سوار کردن مسافران وارد ایستگاه می‌شود.

وی‌ ادامه داد: متأسفانه بعضی از مسافران پس از سوار شدن مانع از بسته شدن درهای قطار می‌شوند که این موضوع مانع از بسته شدن درب‌های قطار شده و همین موضوع موجب ازدحام جمعیت و بی‌نظمی در ایستگاه‌ها شده است.

وی بیان داشت: در حال حاضر پلیس مترو به ایستگاه ارم سبز برای بررسی موضوع آمده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا