مدیریت شهری

خدمات ویژه فروشگاه های شهروند در ماه مبارک رمضان/فعالیت شبانه روزی فروشگاه ها تا ضیافت افطار برای مشتریان

به گزارش شورا‌آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، مسعود سریع القلم مدیر عامل شرکت شهروند با تشریح این خبر گفت: فروش فوق العاده رمضان با عنوان ضیافت شهروند از روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در تمام فروشگاه های شهروند آغاز شده و تا پایان خرداد ماه ادامه دارد.
سریع القلم با بیان اینکه طرح ضیافت شهروند در راستای حمایت از اقتصاد خانوار و تامین سبد کالای مشتریان آغاز شده است، افزود: بیش از ۲۵۰۰ قلم کالا از جمله کالاهای اساسی مانند برنج، گوشت، مرغ، روغن، حبوبات، خرما و … در این جشنواره شامل تخفیف شده که دامنه تخفیفات آن تا سقف ۵۰ درصد است.
مدیر عامل شرکت شهروند در ادامه خاطر نشان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان علاوه برفروشگاه های بیهقی و بوستان که در تمام ایام سال به صورت شبانه روزی فعالیت دارند فروشگاه های شهروند بهرود، بهاران، آزادگان، المپیک و شهرری نیز به صورت شبانه روزی به شهروندان خدمات دهی خواهند داشت.
مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای شهروند در خصوص کیفیت کالای شهروند اظهار کرد: کیفیت و قیمت محصولات عرضه شده از جمله اقداماتی است که همواره به طور مستمر در فروشگاه های شهروند انجام می شود، در ماه مبارک رمضان نیز این فرآیند به صورت ویژه اجرایی خواهد شد.
وی در پایان یاد آور شد: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و حضور مشتریان در ساعات افطار، فروشگاه های شهروند در این ایام با توزیع ۶۰ هزار بسته افطاری پذیرای مشتریان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا